השופט מודריק: "טיעונים דלילים; לא ניתן להאשים ברצח עם"

שטח משפטי No Comments on השופט מודריק: "טיעונים דלילים; לא ניתן להאשים ברצח עם"

השופט עודד מודריק, סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב בדימ', ב'שטח משפטי' בהגשת עו"ד נתנאל לאופר על התביעה בהאג: "עבירת רצח עם צריכה להיות בכוונה תחילה. לכן לא ניתן להאשים את מי שמנסה להרחיק את האזרחים מזירות הקרב, ומספק מידי יום סיוע הומניטרי, ברצון לפגוע בהם"

עו"ד עודד מודריק עם עורכי דינו של ראה"מ נתניהו צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השופט עודד מודריק, סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב בדימוס, בתוכנית 'שטח משפטי' בהגשת עו"ד נתנאל לאופר על התביעה בהאג: "לפי התביעה בהאג, ישראל מבצעת רצח עם כבר מ-1948. לא רק במלחמה הנוכחית. עבירת רצח עם צריכה להיות בכוונה תחילה. לכן לא ניתן להאשים את מי שמנסה להרחיק את האזרחים מזירות הקרב ומספק מידי יום סיוע הומניטרי ברצון לפגוע בהם".

לדבריו: "פשע נגד האנושות זו דרגה נמוכה יותר מרצח עם, אבל גם בזה לא ניתן להאשים אותנו. החמאס משתמש באזרחיו כמגן אנושי. משתמש בבתי חולים ובתי ספר כתשתיות טרור ולכן ע"פ חוק מותר לפגוע בהם".

בעניין אמירות הח"כים שהוזכרו בכתב התביעה: "התביעה הוסיפה את אמירות הח"כים כי הטיעונים שלהם דלילים ממילא, אבל מה שקובע זו מדיניות הממשלה ולא ציטוט כזה או אחר של חבר כנסת".

על הענישה החמורה בלינץ' בבת ים לעומת ענישת מחבלים: "המקרה בבת ים היה חמור מאוד. ייתכן שבמקרים אחרים השופטים לא התייחסו בחומרה מספיקה אבל זו כמובן לא מדיניות מפלה של בתי המשפט"

האזינו



0 תגובות